Zien
Zien: Het eerste contact in Fieldmarketing!
Elke promotieactie begint met zien. De promotieteams of demonstrateurs met opvallende promotiemiddelen en mooi aangeklede demo-units, trekken eerst visueel de aandacht. De promotors maken oogcontact met de doelgroep en potentiële consumenten.
Wat laten we zien aan de consument?
We kunnen de consumenten veel laten zien tijdens promotieacties. Wat de consument ziet, hangt af van de doelstelling van de campagne. Heeft het product net een nieuwe praktische verpakking, dan zal deze prominent in de setting aanwezig zijn. Gaat het juist om de verse en bijzondere ingrediënten, dan zullen deze ingrediënten gepresenteerd worden tijdens de sampling actie of productdemonstratie.
Waar laten we het de consument zien?
Ook de promotielocatie heeft invloed op wat de consument ziet en hoe dit overkomt. Wanneer we veel willen laten zien en de setting groot is, is het praktischer om voor een Near Store sampling actie te gaan. In de winkel is immers veel minder ruimte beschikbaar. Maar wanneer ook het schap in zicht dient te zijn, is het logisch om de promotieactie nabij het schap te plaatsen.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.