Tony’s Chocolonely on tour Sampling & Merkactivatie
Opdracht
In opdracht van Tony’s Chocolonely heeft J.u.i.c.e Promotions een sampling campagne uitgevoerd ter promotie van Tony’s Chocolonely. De promotor deelde Tony’s Tiny’s uit aan de bezoekers van de Chocao beurs in het Tony’s Chocolonely’s pak. Daarnaast konden de bezoekers met de promotor in pak op de foto. Het opvallende pak zorgde voor veel hilarische en spontane reacties.
Doel
De doelstelling was om de consument kennis te laten maken met het merk, de achtergrond van het merk en te attenderen dat Tony’s één van de sponsors van de beurs was! Het positieve imago van Tony’s moest natuurlijk duidelijk naar voren gebracht worden.
Propositie
Gratis Tony’s Tiny’s uitdelen aan het publiek zodat dit een Tony’s Tiny kon proeven. Het uitdelen van lekkere chocola is een zeer dankbare taak.
Resultaat
Het was een zeer geslaagde actie. Tony’s Chocolonely wilde graag haar merk laten zien aan de consumenten en zorgen voor leuke foto’s met de levensgrote Tony’s chocoladereep. Zowel het merk als de bezoekers kijken positief terug op deze actie.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.