Tele2 Promotietour
Tele2 Promotietour
Tele2 doet dingen anders. Al zo lang het bedrijf bestaat. Door afstand te nemen van het gangbare en door onverwacht uit de hoek te komen, onderscheiden ze zich in de markt. Ze heeft een eigen glasvezelnetwerk in Nederland en bouwt momenteel een mobiel (4G) netwerk. Daarmee zijn ze naast KPN de enige aanbieder die diensten over haar eigen netwerk verkoopt. Op de zakelijke markt heeft Tele2 ruim 15 jaar ervaring. Met een TV-commercial (hardloper) laten ze zien dat ze als bedrijf verder gaan voor haar klanten, wat zeg ik – verderder! Tele2 neemt afstand van haar imago van prijsvechter. Prijs is niet meer de onderscheidende factor, het gaat erom dat je waarde voor je klanten creëert. ‘What you need, for less – ofwel ‘met minder geen genoegen’. Het gaat om kwaliteit en het gaat om ‘the extra mile’ leveren. Alleen door uitzonderlijk je best te doen wordt je succesvol.
Carwash & Masseurs
Om deze filosofie kracht bij te zetten bezochten de promotieteams van J.u.i.c.e Promotions landelijk de business partners van Tele2 met een carwashteam en masseurs. De verkopers werden geïnformeerd over de koers en producten van Tele2 terwijl hun auto’s een uitgebreide poetsbeurt kregen. De medewerkers op kantoor kregen een professionele massage en we deelden opvallende gadgets uit.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.