Sampling actie voor Up & Go op stations
Heb jij onze laatste sampling actie al gezien? We stonden op stations door heel Nederland. Mocht je ons gemist hebben, dan ben je nog niet te laat. We staan er nog steeds! En we staan er niet alleen. Behalve sampling, organiseren we voor onze actie digitale billboards op de stations waar we aanwezig zijn. Zo genereren we maximale aandacht voor het product bij de mensen op het stations!
Ontbijt is het belangrijkste maal van de dag, dat weten we allemaal ondertussen wel. Maar nog steeds zijn er zoveel mensen die denken dat een kop koffie drinken of het ontbijt zelfs overslaan, gezond is. Foei foei foei ! Gelukkig kan je vanaf nu snel een vullend ontbijt binnen krijgen. En dat snelle en vullende ontbijt is simpel verkrijgbaar op heel veel stations bij de Albert Heijn To Go: Het heet Up & Go en het is dus het meest belangrijke drankje van de dag!
Sympathieke Sampling
Wij trakteerden iedereen op een sample van dit drankje dat lekker smaakt, snel klaar is, en ook nog eens goed voor je is. De sampling actie vond plaats in de ochtend, zodat iedereen meteen kon ervaren dat je er zoooooooveel energie van kreeg, dat je de hele morgen kan rennen, klimmen, surfen, werken en zelfs met gevaarlijke dieren spelen. Proeven = Geloven. Laat dat maar aan ons over. Vleugje sfeer mee proeven van deze actie? Dat kan! Check onze aftermovie!
J.u.i.c.e. regelt en voert uit
Onze enthousiaste promotors hebben hun steentje bij gedragen door zoveel mogelijk mensen bekend te maken met Up & Go. We organiseerden een sampling actie waar we pakken van 330ml uitdelen. Hartstikke leuk, maar een sample ontvangen is wat anders dan een merkervaring. Daarom geven we iedereen een extraatje mee. Met een kortingscoupon stimuleerden we een herhalingsaankoop bij de Albert Heijn To Go. Zo kan je thuis rustig proeven en krijgt het product meer merkbekendheid. Want we blijven het zeggen: Proeven = Geloven. Dat gecombineerd met de digitale billboards op de stations, was er geen ontsnappen meer aan voor de consumenten. We hebben zoveel mensen bereikt en blij gemaakt, dat we de actie hebben verlengd.
Up & Go was heel tevreden over de verkochte aantallen en de reacties waren zeer positief. Rest ons om te hopen dat iedereen braaf blijft ontbijten in de ochtend. Dan knallen we met zijn allen zo door naar de lunch.
Wil jij ook een succesvolle sampling campagne opzetten voor jouw merk?? Want of jouw doelgroep nou op het strand te vinden is of in de stad, wij voelen ons overal thuis en komen graag voor jouw merk in actie. Neem snel contact op voor een vrijblijvende brainstorm.
See you soon!