Promotiedame Heineken Tap Challenge in de supermarkt
Gouden Pauw
De Heineken Tap Challenge heeft de Gouden Pauw 2010 gewonnen bij de POPAI POP Awards. De Gouden Pauw is DE prijs voor het beste instore communicatie materiaal.
Heineken Tap Challenge
De Heineken Tap Challenge stelt shoppers in staat om de lol van het zelf tappen te ervaren. Het is een opvallende display, geplaatst in een supermarkt bij het bier schap of op een centraal plein, met een J.u.i.c.e. promotiedame erin en uiteraard een tap. De promotiedame nodigt passanten (18+) uit om hun tap talent te testen. Heineken zet de Tap Challenge regelmatig als promotiemiddel in, altijd ‘bemand’ door een J.u.i.c.e. promotiedame. De resultaten liegen er niet om: een gemiddelde sales uplift van 90%!
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.