Kanzi Beurs en event sampling
Kanzi Beurs en event sampling
“Eat an apple a day and keep the doctor away!”
Product
Sinds 2006 is Kanzi verkrijgbaar in de supermarkten, groente- en fruit speciaalzaken, de markt en bij de groothandel. Door het succes van de appel, heeft Kanzi in de loop der jaren een enorme groei meegemaakt. De geboren verleider komt dan ook unaniem positief uit consumentenonderzoeken, oftewel de consument laat zich steeds vaker verleiden door de heerlijke smaak van Kanzi. In totaal tellen wij in Nederland 11 miljoen kilo Kanzi appels. Hiermee is het appel nummer 3 in Nederland.
Opdracht
In opdracht van Kanzi heeft J.u.i.c.e. Promotions publiek op de Huishoudbeurs appelpartjes laten proeven en Kanzi onder de aandacht te brengen. De promotors gingen met een lach op hun gezicht aan de slag in de mooie stand om te vertellen en te bewijzen dat gezond heel lekker kan zijn.
Doel
Het doel van de actie is naamsbekendheid creëren voor Kanzi en het publiek een verfrissend appeltje aan te bieden tijdens de beurs. De doelgroep bestond uit al het winkelende publiek. Iedereen eet natuurlijk appels! Door de sampling, kon iedereen laagdrempelig en op een positieve manier kennismaken met het merk.
Propositie
Tijdens de beurs waren de Kanzi appels in de aanbieding. Voor maar €1 kreeg je 4 appels! Wilde de consument er graag een appelsnijder bij? Dan kostte dit samen maar €2,50.
Resultaat
De vastgestelde target is gehaald en zelfs overschreden! Het merk Kanzi en de appelpartjes werden zeer positief ontvangen. Volgend jaar zijn wij er zeker weer bij om het winkelend publiek een gezond appeltje aan te bieden.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je bijvoorbeeld helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren dus mooie momenten voor jouw merk. Neem dus snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.