Innocent instore demo’s en festival Lowlands
Innocent instore demo’s en festival Lowlands
J.u.i.c.e. Promotions verzorgt de instore demonstraties voor Innocent in Albert Heijn filialen door heel Nederland. In combinatie met een Near Store sampling en couponing campagne zet Innocent zwaar in op verschillende manieren van promotie. Daarnaast zijn zij op een wel heel unieke wijze aanwezig op o.a. Lowlands. Hieronder lees je er meer over.
Activatie op festival Lowlands
Innocent verstuurde een persbericht om de activatie aan te kondigen: ‘Dit hele weekend kan je ons vinden op de camping bij Lowlands. Hier helpen we festivalgangers met het opzetten van tenten, opblazen van luchtbedden en insmeren met zonnebrandcrème. En we zorgen ervoor dat thuisblijvende moeders en vaders zich geen zorgen maken over een eventueel gebrek aan vitaminen. Want onze smoothies zitten vol groenten en fruit en smaken ook nog eens goed.’
Eerste hulp bij vitamine
Het Lowlands-hulpteam van Innocent was te herkennen aan de rode shirts met de tekst ‘Ik ben hier om te helpen’. De teamleden werden door het smoothiemerk ook gekscherend ‘EHBV’ers’ genoemd: ‘Eerste Hulp Bij Vitamine’. Innocent: ‘Zij zorgden ervoor dat de festivalgangers fris en fruitig aan het Lowlands avontuur begonnen.’
Waarom een activatie op een festival als Lowlands?
‘Een weekend Lowlands staat niet bepaald bol van vitaminen C. Om hun moeders gerust te stellen, delen we onze smoothies uit aan de festival gangers. En voor alle bezoekers van Lowlands die zelf beseffen dat groente en fruit tijdens deze zware dagen hard nodig is. We doen graag iets goeds. En we zijn genereus en sociaal. Dus helpen we mensen niet alleen met vitaminen, maar bieden we ook de helpende hand bij het opzetten van tenten, insmeren met zonnebrandcrème, opblazen van luchtbedden etc. Zo maken de festivalgangers op een natuurlijke manier kennis met innocent en hopen wij op wat engagement en Brand Love. Dit is het merk innocent in zijn puurste vorm.’
Welke doelgroep hoopte je daar aan te kunnen spreken?
We verwachtten vooral de sympathie van de jongvolwassenen te winnen. De generatie van 18 tot en met 25 jaar die eigenlijk wel beseffen dat smoothies en zonnebrandcrème het weekend een stukje makkelijker maken.
Lees het complete interview met Benjamin van der Kloet (Brand & Trade Marketing Manager bij Innocent Drinks).
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.
Categorien: Sampling