Horecapromotie nieuw Heineken drankje Jillz
Jillz
Het nieuwe drankje van Heineken is Jillz, een sparkling cider blend met een subtiele fruitsmaak geënt op het smaakpalet van de vrouwen.
Promotieactie
Voor de introductie zet J.u.i.c.e. Promotions promotieteams in om deze doelgroep op te zoeken. In week 21 hebben we de start gemaakt in studentensteden Utrecht en Rotterdam. Vooraf zijn er afspraken gemaakt met horecaondernemers die Jillz in hun bedrijf aanbieden, vervolgens zijn de promotieteams in de avond- en nachtelijke uren de binnenstad ingetrokken om in de horecagelegenheden de vrouwelijke gasten in te lichten over Jillz. Uiteraard kon een tasting niet ontbreken en werd er een sample weggegeven.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.