Kenzo klaprozen guerrilla marketing
Guerilla Marketing
In 2009 heeft KENZO alle fietsen op het Centraal Station in Amsterdam versierd met zijden, geparfumeerde FlowerByKenzo klaprozen. In 2010 heeft KENZO de boten in de Amsterdamse grachten laten bloeien en ook het jaarlijkse festival Loveland omgetoverd tot een bloemenzee. 2011 kan dan ook niet achterblijven en ook dit jaar laat KENZO Nederland weer opbloeien!
Klaprozen
Op vrijdag 6 mei 2011 liet KENZO in samenwerking met J.u.i.c.e. Promotions in een unieke guerrilla marketing actie alle Klaproosstraten in Nederland opbloeien door elke brievenbus te voorzien van een klaproos. Daarmee zijn alle 63 klaproos straten in Nederland voorzien van de FlowerbyKenzo klaprozen. Alle rozen zijn geparfumeerd en voorzien van een kaartje waarmee je bij de dichtstbijzijnde Douglas een sample kon ophalen.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.
Categorien: Conceptontwikkeling