Guerrilla marketing actie voor musical Cinderella
Musical Cinderella
Iedereen kent het prachtige sprookjesverhaal: Cinderella. Na diverse uitgaves van films is er nu ook een musical van dit indrukwekkende verhaal naar buiten gekomen. De dansvoorstelling Cinderella, van de wereldberoemde choreograaf Matthew Bourne, komt voor het eerst naar Nederland. Vanzelfsprekend wil Matthew Bourne dat de musical in grote getale worden bezocht. Om dit voor elkaar te krijgen moet de komst van deze nieuwe musical wel op een opvallende, sprookjesmanier onder de aandacht worden gebracht.
Glazen muiltjes
Om de aandacht te trekken van het Amsterdamse publiek hebben wij in opdracht van Carré in de nacht van 8 op 9 maart duizend glazen muiltjes neergezet op plekken in de binnenstad zoals de Dam en het Rembrandtplein. Het welbekende glazen muiltje uit de het sprookjesverhaal wordt ingezet als middel om meer bezoekers te creëren en deze warm te maken voor de musical. Het befaamde sprookje Assepoester staat van 30 maart tot en met 3 april in Koninklijk Theater Carré en iedereen mag het weten! Deze guerrillamarketing gaf veel bekijks waardoor de actie als zeer geslaagd kan worden genoemd.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem dus snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.