Een Italian Love Story voor Barilla
In 2018 is het bedrijf BOOST Shoppermarketing overgenomen en ondergebracht bij J.u.i.c.e. Promotions. De werkzaamheden van Boost Shopper Marketing zijn nagenoeg naadloos overgenomen door Art of Activation. Ondanks de naamsverandering blijft het bedrijf gevestigd in Nieuwkuijk. J.u.i.c.e. Promotions is echter ook betrokken bij deze doorstart, want de veldmedewerkers van Art of Activation zijn opgenomen in het bestand van J.u.i.c.e. Promotions. Als je meer wilt weten over de doorstart dan kan je daar hier meer over lezen.
Briefing
Barilla wilde in Zwitserland een op emotie en op sales-gerichte “Italian Love Story” promotie op POS-materiaal tot stand brengen.
Concept
Boost stelde een roadshow in combinatie met een verloting voor. Op een Italiaanse Vespa worden klanten uitgenodigd om hun persoonlijke Italian Love Story te delen. Beelden van de promotie werden direct geüpload naar een portal waar de winnaars van de Vespa wekelijks online bekend werden gemaakt. Bekijk hier de video.
Resultaten
26 verkooppunten en in totaal 114 promotiedagen genereerden: 26.000 contacten, 4.000 foto’s en 2.000 uploads op het web.
Wil jij ook activaties voor je brands organiseren? Geen probleem! Wij denken graag met je mee over een opvallende promotiecampagne, promotie op festivals, een fundraiser, product promotie, roadshow of compleet maatwerk! De teams van J.u.i.c.e. Promotions staan ook in het najaar klaar voor een wervelende campagne, dus neem dus snel contact met ons op. Inspiratie nodig? Kijk dan gerust weven bij de andere cases op de website.
Categorien: