Case Wieckse Witte
Doelstelling
Het vertalen van de Wieckse Witte Airstream televisie commercial naar de winkelvloer en daarnaast het verhogen van de omzet.
Promotieactie Wieckse Witte
Gedurende drie dagen heeft J.u.i.c.e. Promotions verschillende steden in Nederland bezocht. Het promotieteam stimuleerde de mensen in diverse supermarkten om een sixpack Wieckse Witte te kopen. Om de actie extra kracht bij te zetten kreeg de consument bij aankoop van vier sixpacks ook nog twee glazen van Wieckse Witte cadeau.
Door middel van het gebruik van diverse zomerse spullen, zoals strandstoelen, windschermen, badminton sets en vele andere leuke dingen werd een ware zomerse sfeer gecreëerd. Het promotieteam werd ondersteund door een Airstream ter waarde van € 55.000,00. De consument kon deze Airstream winnen met een unieke code onder de dop.
Resultaten
Door met de Airstream midden in de stad een zomers feestje te bouwen verstevigden we de merkwaarden “stads en eigentijds”, daarnaast verhoogde J.u.i.c.e. Promotions de omzet van Wieckse Witte op de winkelvloer.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.
Categorien: