Case TomTom
Doelstelling
De doelstelling van de case is: het introduceren van de nieuwe TomTom ONE XL , het genereren van websitetraffic en het genereren vanstore traffic naar verkooppunten.
Concept
Voor een gezamenlijke promotieactie van TomTom en Nissan heeft J.u.i.c.e. Promotions een speciale summertour ontwikkeld. Het promotieteamging met een flitsende Nissan Micra Cabrio diverse evenementen af om de TomTom One XL te promoten. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken en te informeren werd er naast de directe productdemonstratie een flyer uitgedeeld waarbij de website www.tomtomsummertour.nl werd gecommuniceerd. Via deze website kon de consument meedoen met een prijsvraag. Met deze prijsvraag kon men een weekendje weg winnen en een TomTom ONE XL. Wanneer men de flyer inleverde bij één van de Nissan dealers in Nederland kreeg men korting bij aankoop van een TomTom ONE XL.
Resultaten
Door de summertour hebben veel consumenten kennis kunnen maken met het product. Er werd een ware touch en feel experience gecreëerd. De website werd volop bezocht.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.