Creator of moments: 15 jaar J.U.I.C.E. Promotions
15 years of moments
Wilde verhalen en dito ondernemers genoeg. Studenten die de wereld wilden veranderen, verbeteren. Jonge mensen die vonden dat het beter kon en vervolgens de gok waagden. Twintigers die zonder aan de slag gingen en stuitten op al die uitdagingen die in praktijk niet altijd even makkelijk te tackelen zijn als vooraf gedacht. Het is gewoon retehard werken en verschrikkelijk knap als je het redt. Zeker 15 jaar.
En dus zijn we ontzettend trots op initiatiefnemer en eigenaar Miguel Groeneveld. Hij begon anderhalf decenium geleden met J.U.I.C.E. Promotions, samen met zijn compagnons Joost Verhoeff en Maarten de Boer. Zij geloofden dat de promotiebranche klaar was voor een nieuwe partij, een pragmatisch promotiebureau met een nuchtere kijk op activaties. En ze kregen gelijk. Tot op de dag van vandaag is het promotiebedrijf er eentje om rekening mee te houden.
Groei
De organisatie deed stof opwaaien, ze wonnen pitches van grote merken en ze verstigden zich tussen de bestaande bureaus. Stap voor stap werd het bedrijfje volwassen. Het promotorbestand groeide, er werden personeelsleden aangenomen en nieuwe labels opgericht zoals VIP Models, Holland Hostess Service en Euromobile moving billboards.
Stel, je werkt bij een promotiebureau. Je hebt het naar je zin, vindt het werk leuk, maar je denkt ook dat het beter kan. En dan opeens, vijftien jaar later,