Multi Channel Sampling
Multi channel sampling
Sampling werkt, dat is inmiddels uit de vele onderzoeken die de afgelopen 10 jaar zijn uitgevoerd wel gebleken. De sociale norm van wederkerigheid dwingt ons om te geven nadat we iets hebben genomen. Het blijkt in praktijk bovendien lastig te zijn om face to face tegen iemand ‘nee’ te zeggen. Daarnaast zal de sympathie van het ‘gratis proberen’ en ‘thuis aanbieden’ gekoppeld worden aan het merk. Deze positieve ervaring wordt volgens het “HALO” effect automatisch positief doorvertaald naar de algemene mening over het merk. Bij multi channel sampling wordt een afgewogen combinatie van best scorende kanalen ingezet.
Diverse kanalen combineren
Sampling is ooit begonnen met als doel om mensen kennis te laten maken met nieuwe producten. Je proeft iets wat je nog nooit hebt gehad en denkt, mmmm best lekker, laat ik dat ook eens kopen. Ondanks dat deze manier van sampling nog steeds regelmatig wordt toegepast is er de afgelopen jaren ook een nieuw soort sampling ontstaan. Bij multi channel sampling gaan we op zoek naar de meest effectieve en indrukwekkende wijze van sampling. Hierin combineren we direct sampling met de inzet van teams en passieve sampling waarbij de sample meegestuurd wordt, zonder menselijke interactie. Juist door de combinatie van de verschillende sampling methoden en kanalen kunnen we een grote doelgroep, efficiënt bereiken.
J.u.i.c.e. Promotions
Wil je jouw merk promoten of heb je inspiratie nodig? Wij kunnen je helpen bij het ontwerpen en uitvoeren van promotie acties. Naast multi channel sampling helpen we je van instore demonstraties tot aan street sampling, wij creëren mooie momenten voor jouw merk. Neem snel een kijkje in ons portfolio of kijk wat voor diensten wij hebben! Neem contact op voor vrijblijvend advies.