Huishoudbeurs
Het event van het jaar
De Huishoudbeurs is de grootste consumentenbeurs van Nederland. Elk jaar in februari is de Amsterdam RAI het toneel waar een kwart miljoen koopgrage vrouwen, shoppers, volledig uit hun dak gaan. De Huishoudbeurs weet al sinds 1950 wat vrouwen beweegt. Elk jaar spelen we hier succesvol op in voor vele opdrachtgevers. U weet als geen ander waar uw eigen doelgroep voor warm loopt.
Vele mogelijkheden voor promotie op de Huishoudbeurs
Het genereren van leads, branding, productintroducties en -ontwikkelingen, klant relaties uitbreiden, directe verkoop. Dit is slechts een greep uit de mogelijkheden die uw doelstellingen van deelname aan de Huishoudbeurs kunnen waarmaken. Wilt u uw merknaam koppelen aan hét vrouwenevenement van het jaar als exposant?
Direct in contact komen met 250.000 vrouwen tijdens de Huishoudbeurs
J.u.i.c.e. Promotions heeft jarenlange ervaring in de organisatie van activaties van A-merken op de beurs. Wij adviseren u in elke fase en kunnen vooraf voorzien van alle cijfers en verkoopschattingen.
Wij denken graag met u mee over een verrassend en vernieuwend concept, zodat bezoekers kunnen genieten van een bijzondere ervaring en beleving.
Feiten en cijfers Huishoudbeurs
- Bijna een kwart miljoen bezoekers vanuit heel Nederland, waarvan 90% vrouw
- 76% van de bezoekers heeft een betaalde werkkring
- Gemiddeld bestedingsbedrag van € 101,- p.p. (excl. entree, parkeren en catering)
- Totaal besteed tijdens negen dagen beurs: € 22 miljoen
- Gemiddeld 7 kilo aan shopbagage
- Waarderingscijfer bezoeker: 7,1
- Ruim 800 touringcars
- 50.000 trolleys
Specialist die u ontzorgt tijdens de beurs
U kunt op verschillende manieren deelnemen op de huishoudbeurs. Kiest u voor promotiebureau J.u.i.c.e. Promotions dan wordt u totaal ontzorgd. Wij regelen de beste plek, ontwerpen en bouwen uw stand, verzorgen alle logistieke handelingen, de selectie, training en begeleiding van de beurscrew en het complete projectmanagement. Kortom: het kost u weinig moeite om een kwart miljoen koopgrage vrouwen te bereiken!
De Huishoudbeurs krijgt veel aandacht in de media. In 2013 genereerde de beurs alleen al in print 2,1 miljoen euro aan gratis publiciteit. Maak daar als exposant gebruik van!