Hostessen ~ Professionele Service
Hostess Service
Met onze hostess service selecteren en plaatsen wij de ideale hosts en hostessen op locatie. Wij besteden namelijk veel aandacht aan de voorselectie. De opleiding, selectie en begeleiding van hostessen bijvoorbeeld. J.u.i.c.e Promotions werkt met een landelijk bestand. We werken dus net zo makkelijk in Utrecht en Amsterdam, als in Maastricht of Groningen.
Onze hosts en hostesses zijn dames en heren van verschillende leeftijden. Anders gezegd is er de mogelijkheid om de hostesses en hosts te selecteren. Dit kan op alle bij het product of de organisatie passende eigenschappen. Denk daarbij aan uitstraling, talen- en productkennis en speciale vaardigheden. Daar staan we als hostessenbureau voor.
Representatieve en professionele hostess inhuren als gezicht van uw organisatie
Onze representatieve hostesses worden vooraf tot in de puntjes voorbereid op hun werkzaamheden. Met een uitgebreide training en briefing. Tijdens het evenement zijn onze hostesses het aantrekkelijke en professionele gezicht van de organisatie. Wij zorgen graag voor de kleding, (haar)styling en visagie wanneer nodig.
Mogelijkheden van onze hostess service
De professionele hostess service van J.u.i.c.e Promotions kan worden ingeschakeld voor allerlei bijeenkomsten. Bijvoorbeeld als standbemanning, stand catering, beursondersteuning, congresbegeleiding, garderobe activiteiten, dealershows en recepties. In deze functies begeleiden en informeren onze hostessen (m/v) de bezoekers. Daarmee vertegenwoordigen en verkopen zij je product of dienst én bedienen zij de gasten.
“Een teamleider of projectleider stuurt het team aan en is direct aanspreekpunt tijdens de projectdagen.”
De hostess service van J.u.i.c.e. wordt veelal ingezet door (inter)nationale organisaties. Met uitgangspunt het optimaliseren van de presentatie en beursdeelname. In praktijk hebben we dan ook vaak te maken met het verkoopteam op locatie. Ook met de standbouwer, de premiums en de marketing- of communicatie afdeling. Een optimale integratie is van cruciaal belang. Deze verschillende facetten van een beursdeelname zorgen voor een maximaal resultaat. Wij zijn in een vroegtijdig stadium aanwezig om mee te denken. Bijvoorbeeld over het concept en de aanpak. Hoe zorgen we ervoor dat we de juiste mensen op de stand krijgen?
Alles bij een partij uitzetten? Wel zo makkelijk. Wij helpen je met het concept, de standbouw, de premiums, de aankleding en de verzorging. Bekijk onze showcases en zie wat wij als hostessenbureau voor je kunnen betekenen. Onze hostesses zijn je graag van dienst.
Op zoek naar een host of hostess?
Wil je een goede hostess inhuren? Een dame of heer die je organisatie vertegenwoordigt tijdens een evenement, beurs of congres? Wij zorgen ervoor dat je klanten of relaties optimaal benaderd worden. Het is de combinatie van een spontane lach en kennis van zaken die ervoor zorgt dat je geen omkijken hebt naar de ontvangst van al je relaties.
Briefing en training hostesses
Onze hosts en hostesses worden vooraf tot in de puntjes voorbereid op hun werkzaamheden. Dit betekent dat een strakke briefing onontbeerlijk is. We informeren het team over de organisatie en de specifieke doelen van de werkdagen. De werkzaamheden worden toegelicht, want de inhoud moet staan als een huis. Tijdens het evenement zijn onze dames en heren het aantrekkelijke en professionele gezicht van je organisatie. Zij zijn de vertegenwoordigers van het merk en werken zo aan de brand activation.
Wat verwacht je van een goede hostess?
Een goede training is de basis voor een goede dienstverlening. Nadat we de selectie van hostess hebben uitgenodigd voor de briefing, gaan we aan de slag met het schrijfwerk. We willen daarin veel weten van onze opdrachtgevers. We vragen door over de specifieke doelen van het evenement of de beurs. Is de opdrachtgever op zoek naar vaste klanten, gaan we op zoek naar nieuwe cliënten of willen we voornamelijk werken aan de naamsbekendheid? In sommige gevallen is directe verkoop het allerbelangrijkst. De Huishoudbeurs is daar een uitgesproken voorbeeld van.
Naast de doelstellingen gaan we dieper in op de details van de organisatie en de producten of diensten die we vertegenwoordigen. Denk aan zaken als de bedrijfsfilosofie, de productiemethoden, ingrediënten, vooroordelen over bepaalde branches en productgroepen enzovoort. Maar we bespreken ook de gewenste tone of voice, de specifieke handelingen en de taakverdeling binnen het team. Daarin werken we vaak met het de teamrollen volgens Belbin.
De training geven we bij voorkeur samen met onze opdrachtgevers. Zo krijgen de hostessen meer gevoel bij wat de afspraken die worden gemaakt en kan de opdrachtgever vast zien met wie hij te maken krijgt op locatie. We merken keer op keer dat dit de betrokkenheid vergroot. Onze ervaren dames en heren stellen veel vragen, juist omdat ze het graag perfect doen. En door deze vragen komen we meer dan eens op een uitgebreider plan van aanpak. Het werkt dus ook andersom.
De eerste indruk telt
Als hostessenbureau zorgen wij desgewenst ook voor de kleding, (haar)styling en visagie. Als visitekaartjes moet ook de uitstraling passen tenslotte. Voor meerdaagse evenementen dragen we zorg voor de logistiek en de planning en dus ook voor het wassen van de kleding en het borgen van de kwaliteit. Denk ook aan de learnings die gedeeld moeten worden om tijdens het project te kunnen blijven verbeteren. De hostesses van J.u.i.c.e Promotions kunnen onder andere worden ingeschakeld voor standbemanning, catering, beursondersteuning, congresbegeleiding, garderobe activiteiten, dealershows en recepties. In deze functies begeleiden en informeren zij de bezoekers, vertegenwoordigen en verkopen ze jouw product of dienst én bedienen ze je gasten.
Host of hostess ben je gewoon of niet
Caroline (27) werkt sinds haar twintigste als hostess en zou niets anders willen. “Tijdens mijn opleiding als secretaresse ben ik als hostess aan de slag gegaan en ik vind het nog steeds heerlijk werk. Ik werk elke week op andere locaties en zie een heleboel van Nederland, maar ook daarbuiten. Ik werk vaak op evenementen en beurzen en in principe is de stemming daar altijd positief. Mensen zijn een dag uit en willen iets leuks beleven. Wij kunnen daar als hostesses een bijdrage aan leveren. Met een warm welkom, een praatje of met hele specifieke uitleg.
Ik heb voor de grootste bedrijven van de wereld gewerkt en heb ontzettend veel lieve collega’s leren kennen. Sommigen zie je wekelijks terug en daar bouw je echt een band mee op. We hebben met een aantal meiden zelfs een ‘Whatsapp’-groep en spreken zo nu en dan buiten het werk om met elkaar af. Wat we allemaal gemeen hebben? We zijn allemaal dienstbaar ingesteld en hebben een sterke hang naar gezelligheid. We willen het mensen en onszelf gewoon graag naar de zin maken. Zoals J.u.i.c.e. zegt in haar slogan: we zijn verantwoordelijk voor de creatie van momenten.”
Breed in te zetten hosts en hostesses
Onze hosts en hostesses zijn in te zetten op tal van verschillende manieren. Het is hun uitgebreide ervaring en flexibele houding die ervoor zorgt dat ze breed inzetbaar zijn. Maar waarom zou je een hostess inhuren?
• Bezoekersregistratie
• Garderobes
• Kassaverkoop
• Standbemanning
• Enquêtes
J.u.i.c.e. Promotions hostess inhuren
Heb je hosts of hostesses nodig voor een eigen event, een beurs of een festival? Wij selecteren de beste mensen voor een event deelname en denken graag mee over het plan van aanpak. Zowel de styling als de visagie nemen we graag voor je uit handen. Wij leveren merkambassadeurs op iedere locatie in Nederland en daarbuiten. Neem snel een kijkje in ons portfolio. Wij sturen je graag een offerte op maat.
Meer weten over onze hostess service?
Ons salesteam is je graag van dienst! Geef mij vrijblijvend advies